Realitní makléř pan Novák si vyzkoušel Business Booster při propagaci komerční nemovitosti na okraji Prahy. Prodávajícímu majiteli nemovitosti slíbil, že pokud mu zakázku svěří exkluzivně, tak kromě inzerce na realitních serverech nabídku rozešle poštou všem podnikatelům, jež mají místo podnikání v okruhu 5 km od této nemovitosti.

 

Majitel souhlasil, protože tuto službu mu žádný jiný makléř nenabídl. Makléř si v Boosteru vyfiltroval podnikatele podle činnosti podnikání a vybral 420 podnikatelů, které by tato komerční nemovitost mohla zajímat. Těm pak poslal poštou nabídku. Krátce po rozeslání kampaně se ozval podnikatel, majitel pneuservisu, že už delší dobu zvažuje, že nějakou nemovitost pro provoz pneuservisu koupí, protože nechce platit jen nájem. Tento podnikatel se svěřil, že zatím cíleně nic nevyhledával, ale když nabídku dostal poštou, tak to je znamení, aby konal. Transakce byla uzavřena a makléř navíc kromě prodeje této nemovitosti získal příslib, že bude pronajímat i budovu pneuservisu, z kterého tento podnikatel následně odejde.

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit