Realitní makléřka paní Novotná využívá Business Booster k náboru nemovitostí a kupujících klientů zároveň. Vždy, když organizuje den otevřených dveří na nějaké nemovitosti, tak týden před konáním akce posílá poštou a emailem pozvánky lidem ze sousedství nabízené nemovitosti. Dále zve na akci lidi, které má uložené v databázi, a o kterých si myslí, že by je mohla nabízená nemovitost zajímat. Zve rovněž i spolupracující makléře, kteří v dané oblasti působí. V průměru na každý druhý uskutečněný den otevřených dveří získá do nabídky jednu další nemovitost na prodej.

 

Lidem se totiž její cílené oslovovací kampaně líbí a dle jejích slov jim takovouto službu žádný jiný makléř nenabízí. Navíc si podobnými kampaněmi buduje obchodní jméno ve své lokalitě. Při posledním dni otevřených dveří rozeslala 300 personifikovaných dopisů a 150 emailů. Celkový náklad kampaně 3.750,-Kč + DPH. Nemovitost prodala na základě emailové pozvánky a navíc získala do nabídky na prodej další rodinný dům ze sousedství. Majitel tohoto domu dostal pozvánku poštou, přišel se tedy podívat, jak makléřka pracuje. Její práce se mu líbila, a proto jí svěřil prodej svého rodinného domu. Tento dům za 5 týdnů prodala a utržila provizi 180.000,- Kč.

Sama říká „mé marketingové aktivity jsem díky Business Booster výrazně zrychlila. Když jsem připravovala kampaně v Outlooku, strávila jsem u toho půl dne, navíc Outlook neumí připravovat dopisy a neumí kontakty tak podrobně třídit. Nyní v Boosteru mi příprava kampaní trvá 15 až 20 minut.

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit