Realitní makléř pan Kučera získává zakázky převážně na doporučení. Uvědomuje si, jak je důležité, aby na něj žádný z jeho bývalých klientů nikdy nezapomněl a kdykoli rychle našel jeho kontaktní údaje. Rozhodl se tedy, že vybraným lidem z databáze se bude připomínat nenásilnou formou, a to zasíláním přání k svátku a některým lidem dokonce i přáním k narozeninám.

 

„Každý rok vytvářím originální přání a to rozesílám emailem. Konkrétně to probíhá tak, že vždy v lednu vytvořím v Boosteru přání, vyberu cílovou skupinu lidí a kliknu na „odeslat email v den jmenného svátku“ nebo „odeslat email v den výročí narození“. Business Booster za mě sleduje, kdy má kdo svátek nebo narozeniny, u všech kontaktů pak do emailu automaticky doplní předefinované oslovení a já se nemusím o nic dalšího starat“. My jenom dodáváme, že pan Kučera vždy dbá, aby v zápatí všech odesílaných emailů byl jeho podpis s kontaktními údaji, logem realitní společnosti a jeho osobním sloganem. Všichni klienti tak ví, že pan Kučera stále pracuje jako realitní makléř a jeho prací je pomáhat lidem hledat nový domov. Pan Kučera říká, „pro případ, kdyby na mě někdo ztratil telefonní kontakt, tak touto nenásilnou formou mu ho opět předávám“ a doplňuje „Vím, že tyto kampaně nemají příliš velkou sentimentální hodnotu, svůj účel však splní. Klienti o mně ví, někdy mi i odpoví, že je přání rozveselilo, přitom náklady na přípravu jsou téměř nulové. Každý rok od mých bývalých klientů získávám velmi slušný počet doporučení a dobře mě to uživí. Tyto připomínací kampaně k tomu bezesporu přispívají :-) . Velmi oceňuji, že všechny emaily, které v Boosteru vytvářím jsou personifikované, to mi šetří hodně času a moji klienti to také oceňují“.

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit