Zkušenosti s realizací databázového marketingu v realitní branži. Zkušenosti popisují skuteční realitní makléři, jejich jména jsou však úmyslně změněna.

Realitní makléř pan Novák si vyzkoušel Business Booster při propagaci komerční nemovitosti na okraji Prahy. Prodávajícímu majiteli nemovitosti slíbil, že pokud mu zakázku svěří exkluzivně, tak kromě inzerce na realitních serverech nabídku rozešle poštou všem podnikatelům, jež mají místo podnikání v okruhu 5 km od této nemovitosti.

Realitní makléřka paní Novotná využívá Business Booster k náboru nemovitostí a kupujících klientů zároveň. Vždy, když organizuje den otevřených dveří na nějaké nemovitosti, tak týden před konáním akce posílá poštou a emailem pozvánky lidem ze sousedství nabízené nemovitosti. Dále zve na akci lidi, které má uložené v databázi, a o kterých si myslí, že by je mohla nabízená nemovitost zajímat. Zve rovněž i spolupracující makléře, kteří v dané oblasti působí. V průměru na každý druhý uskutečněný den otevřených dveří získá do nabídky jednu další nemovitost na prodej.

Realitní makléř pan Kučera získává zakázky převážně na doporučení. Uvědomuje si, jak je důležité, aby na něj žádný z jeho bývalých klientů nikdy nezapomněl a kdykoli rychle našel jeho kontaktní údaje. Rozhodl se tedy, že vybraným lidem z databáze se bude připomínat nenásilnou formou, a to zasíláním přání k svátku a některým lidem dokonce i přáním k narozeninám.

Pan Veselý se rozhodl, že bude budovat vztahy s potenciálními klienty mimo jiné tak, že jim bude pomáhat zorientovat se v realitní džungli. Na svých stránkách proto klientům nabízí realitní poradenství při prodeji nemovitosti. Aby však návštěvníky stránek jen tak neztrácel, umístil na nich registrační formulář k odběru zpravodaje „Nejčastější chyby při prodeji nemovitostí„. V tomto automatizovaném seriálovém e-zpravodaji nabízí čtenářům informace o častých chybách prodávajících a jak se jich vyvarovat. Jak již název článku napovídá, jedná se o seriál informací, které Business Booster zasílá registrovaným odběratelům automatizovaně v intervalech, které si pan Veselý přednastavil, v jeho konkrétním případě jednou týdně je odesláno jedno vydání.