Pro klienta jen to nejlepší, říkají mnozí makléři, ale ne vždy tomu tak je. Ano, základem práce realitního makléže skutečně je zprostředkování koupě nebo prodeje nemovitosti. Ale co dál? Koupě či prodej za dobrou cenu klienta určitě potěší, ale stačí to?

Pokud chcete být skutečně dobří, nesmíte být jako ostatní, musíte vyniknout. Nestačí mít jen spokojeného klienta, mějte klienty nadšené. Jen takoví vás doporučí dál, jen takoví se na vás obrátí znovu, jen takoví o vašich schopnostech přesvědčí i své známé.

Příklad:
Klient kupuje starší rodinný dům, který potřebuje rekonstrukci. Většina makléřů si řekne „klientův dům, klientova starost“. Průměrný makléř mu nanejvýš popřeje štěstí při hledání schopných řemeslníků, ovšem proč se nezapojit víc, proč klientovi schopnou a spolehlivou firmu nedoporučit? Veďte si databázi prověřených firem a řemeslníků, jen tak můžete klienta skutečně zaujmout a pomoci mu i po skončení obchodního případu.

Chcete se dozvědět víc, chcete být nejlepší? Pak se podívejte na nabídku našich seminářů a vyberte si ten, který vám pomůže vyniknout a stát se nadprůměrným na realitním trhu.

 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit